RihannaDaily: podsumowanie roku 2013

Z okazji tego, że już o północy rozpocznie się nowy, 2014 rok, przygotowaliśmy dla Was małe podsumowanie tego, co się wydarzyło w tym, trwającym jeszcze 2013 roku – zarówno jeśli chodzi o Rihannę, jak i Rihanna Daily Polska. Zapraszamy do czytania:

+ nowe single – Stay, Pour It Up, Right Now oraz What Now, razem z trzema teledyskami,

+ Diamonds World Tour – czyli 96 koncertów od marca do listopada: nowe wersje utworów, różnorodne fryzury, po raz pierwszy wykonanie Cold Case Love z albumu Rated R, i – przede wszystkim – wyprzedane koncerty na stadionach,

+ 7 lipca 2013 – czwarty koncert Rihanny w Polsce – Gdynia, na scenie Open’er Festival,

+ nowy duet z Eminemem wraz z teledyskiem – The Monster,

+ American Music Awards – Favorite Soul/R&B Female Artist Award, Icon Award, a także wykonanie Diamonds z orkiestrą,

+ legendarne wykonanie utworu Stay na Grammy Awards 2013,

+ dokument z trasy 777 wydany 7 maja 2013 na DVD,

+ amerykańska edycja Styled To Rock – zobacz Rihannę w zwycięskiej kreacji, która została wykonana przez Sergio Hudsona,

+ cztery kolekcje ubrań dla River Island, które były niewątpliwym sukcesem,

+ nowy zapach – ROGUE by Rihanna – w 2014 pojawi się męski odpowiednik,

+ trzynasty nr #1 Rihanny na liście Billboard Hot 100 – The Monster,

+ urlop po Diamonds World Tour spędzony na Barbadosie, w Nowym Jorku i Los Angeles,

+ udział w teledysku rapera A$AP Rocky – Fashion Killa,

+ kolekcja kosmetyków dla M.A.C.,

+ dwie nominacje do Grammy 2014: Best Pop Duo/Group Performance (Stay ft. Mikky Ekko), Best Urban Contemporary Album (Unapologetic) – gala odbędzie się 26 stycznia 2014 roku,

+ status platynowej płyty dla Unapologetic w Polsce, za sprzedaż powyżej 20.000 egzemplarzy,

+ kampania UNICEF – ‚Jestem tutaj dla Filipin’, przeznaczenie $100.000 na UNICEF,

+ 10.000.000 kopii albumów sprzedanych w Stanach Zjednoczonych,

+ Grammy Award dla Best Short Form Music Video – We Found Love,

+ dochód z trasy Diamonds World Tour – ok $140 mln,

+ wielokrotne zapraszanie fanów za kulisy Diamonds World Tour,

+ What Now 21. numerem #1 na liście Billboard Dance/Club Play Chart,

+ nominacje do People’s Choice Awards 2014: Favorite Female Artist, Favorite Pop Artist, Favorite R&B Artist, Favorite Music Video, Favorite Fan Following,

+ wykonanie What Now w programie Alan Carr: Chatty Man,

+ krótki film dokumentalny Budweisera: Half of Me,

+ pojawienie się w książce Światowe Rekordy Guinnessa 2014, jako osoba z największą ilością polubień na Facebooku,

+ premiera filmu ‚This Is The End’ (w Polsce ‚To już jest koniec’), kręconego w 2012 roku,

+ duet z raperem Wale – Bad (Remix),

+ platynowa płyta dla Unapologetic w USA, za sprzedaż powyżej 1.000.000 kopii,

+ cztery nagrody na Billboard Music Awards 2013 (mimo braku obecności na gali): Top R&B Artist, Top R&B Album (‚Unapologetic’), Top R&B Song (‚Diamonds’), Top Radio Songs Artist,

+ singiel zespołu The Wanted hołdem dla Rihanny – ‚Walks Like Rihanna’.

Odnośnie Rihanna Daily Polska, w 2013 roku również zaszły małe zmiany:

+ powiększyliśmy nasze grono administratorów,

+ przeszliśmy ze starej nazwy Rihanna Polska na oficjalne Rihanna Daily Polska,

+ nawiązaliśmy na początku 2013 roku współpracę z Universal Music Polska,

+ zorganizowaliśmy konkursy na stronie i na Facebooku, w których można było wygrać biografię Rihanny, film dokumentalny 777 na DVD, a także płytę Unapologetic z autografem,

+ nasze Facebookowe konto przekroczyło liczbę 30.000 polubień,

+ udało nam się razem z fanami zorganizować dwie koncertowe akcje: światełka na Diamonds, dolary na Pour It Up,

+ logo RihannaDaily.pl zostało umieszczone na folii polskiego wydania 777 Tour DVD.

Liczymy, że rok 2014 będzie równie obfity w wydarzenia i sukcesy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *